Reis naar Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Casper Gras - WaarBenJij.nu Reis naar Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Casper Gras - WaarBenJij.nu

Reis naar Kopenhagen

Blijf op de hoogte en volg Casper

20 Augustus 2013 | Denemarken, Kopenhagen

Zo, eindelijk aangekomen in Kopenhagen! Na een erg lange reis van 18 uur, was ik rond twaalf uur gearriveerd in Kopenhagen. Ik heb diverse keren stil gestaan en bij elkaar was dat ruim vijf uur! De langste, van drie uur, was bij Hannover. Tijdens de stops kon je gelukkig wel uitstappen om wat eten en drinken te halen.

Ik reisde met een stel wat uit Culemborg kwam en die gingen een tour maken met de trein door Europa. Gedurende de reis hadden we een zes persoonscoupe voor ons drieën. Dit in tegenstelling van veel andere coupes waar alle zes de plaatsen, plus bagage, bezet waren. Maar ondanks de extra ruimte die we hadden, kon ik in slaap komen. Het gevolg was dat mijn batterijpercentage van mijn mobiel snel omlaag ging. Gelukkig was mijn accu van de laptop vol, dus heb ik hem, doormiddel van mijn laptop, kunnen opladen.

Naast het spelen op me mobiel heb ik ook vele foto’s gemaakt onderweg. Sommige zal ik uploaden zodat jullie een impressie hebben.
Na een korte busrit ben ik gearriveerd bij mijn apartement. Eenmaal in het huis heb ik mijn spullen in kasten gelegd en mijn bed opgemaakt. Een best ruim huis, wat te zien is aan de foto’s hier onderaan. Ik deel het huis met twee andere, maar deze heb ik nog niet ontmoet. Spannend!

Wat ik wel weet is dat ik vanavond lekker zal slapen!

  • 09 Oktober 2013 - 11:02

    Heijt:

    Hi Capser,

    Interessant reis verslag tot nu toe.

    ik heb echter een vraag. Hoe ben jij bij je huidige huisgenoten terecht gekomen en hoe heb jij dit allemaal met hen geregeld?

    Ik ben namelijk zelf van plan om volgend jaar na mijn MBO afgerond te hebben een volledige studie te gaan volgen in Kopenhagen.

    Als je hier persoonlijk op wil reageren, mijn mail adres is: r.heijt@gmail.com

    Met vriendelijke groeten,

    Heijt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Casper

Welkom op mijn profiel, Ik zal zo nu en dan een update doen waarin ik vertel over mijn avonturen hier in Denemarken. Ik woon hier omdat ik mijn master diploma aan de IT University of Copenhagen wil halen. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 24794

Voorgaande reizen:

19 Januari 2015 - 04 Februari 2017

Master in Kopenhagen

18 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Halfjaar studeren in Kopenhagen

Landen bezocht: